Wyzwania i szanse branży pożyczkowej

Sektor pożyczkowy podlega obecnie dynamicznym zmianom. Rynkowi gracze muszą stawić czoła nowym regulacjom, wzrastającym kosztom pozyskania finansowania oraz zmieniającym się uwarunkowaniom ekonomicznym. Mimo wyzwań, takich jak rozszerzony nadzór KNFu czy zwiększone koszty finansowania, dostrzegamy także nowe możliwości i perspektywy rozwoju, które dobrze wykorzystane, mogą zapewnić firmom przewagi konkurencyjne.

Czytaj więcej

Jak analityka predykcyjna wspiera każdy etap obsługi klientów firm telekomunikacyjnych?

W dzisiejszym dynamicznym świecie telekomunikacyjnym, gdzie interakcje cyfrowe są nieodłączną częścią naszego życia, obsługa klienta to znacznie więcej niż tylko dostarczanie usług. Kluczowym elementem udanej obsługi klienta w branży telekomunikacyjnej jest skuteczne zarządzanie ryzykiem na każdym etapie interakcji. Analityka predykcyjna staje się nieodzownym narzędziem, umożliwiającym operatorom nie tylko identyfikację potencjalnych zagrożeń, ale także skuteczne podejmowanie decyzji mających na celu optymalizację procesów i minimalizację strat.

Czytaj więcej

6 elementów, na które powinieneś zwrócić uwagę wybierając narzędzie do standaryzacji i geokodowania danych adresowych

Dane lokalizacyjne stanowią kluczowy element funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Zrozumienie, gdzie mieszkają lub aktualnie przebywają nasi klienci, pozwala firmom dostosować swoje strategie sprzedażowe i marketingowe, dostarczać spersonalizowane oferty oraz skutecznie zarządzać logistyką.

Czytaj więcej

Biometria behawioralna – czym jest i jakie ma znaczenie w zapobieganiu nadużyciom?

Biometria w swojej standardowej wersji (tzw. fizyczna), to technologia opierająca się na charakterystycznych danych statycznych, które są przypisywane wyłącznie do jednej osoby. Bierze ona pod uwagę takie elementy, jak chociażby: wygląd twarzy, odciski palców czy kształt dłoni, a nawet tęczówkę oka.

Czytaj więcej

Przewodnik standaryzacji danych adresowych – co, jak i dlaczego?

Poprawne i spójne dane adresowe odgrywają kluczową rolę w skutecznym funkcjonowaniu firm i organizacji. Standaryzacja danych adresowych jest niezbędnym narzędziem, które pozwala na uporządkowanie informacji kontaktowych, uniknięcie błędów oraz zapewnienie spójności w bazach danych. W tym artykule przyjrzymy się, czym dokładnie jest standaryzacja danych adresowych, z czego się składa, jakie korzyści niesie dla biznesu, jakie są jej praktyczne zastosowania oraz jak przeprowadzić skuteczny proces standaryzacji, aby zapewnić wysoką jakość danych adresowych w organizacji.

Czytaj więcej

Odwrotne geokodowanie adresów – definicja, zastosowania, korzyści

Precyzyjna lokalizacja klienta czy użytkownika to niezwykle cenna informacja, która może usprawniać działanie aplikacji, zwiększyć jakość prowadzonych analiz, podnieść ROI Twoich kampanii marketingowych czy też wykryć próby nadużyć. Wszystko to nie byłoby możliwe bez technologii odwrotnego geokodowania. W tym artykule zapoznasz się z tym rozwiązaniem i dowiesz się, jak może Ci pomóc osiągnąć sukces w Twojej branży.

Czytaj więcej

Niepoprawne dane adresowe – co zrobić, aby nie ograniczały Twojego biznesu?

Często spotykasz się z sytuacjami, w których klienci, użytkownicy lub odbiorcy podają nie do końca pełne i poprawne dane dotyczące ich adresów? Zastanawiasz się, czy oraz w jaki sposób ich zachowania mogą wpływać na procesy i ogólną kondycję Twojego przedsiębiorstwa?

Czytaj więcej

Zagrożenia spowodowane fałszywymi danymi. Jak poradzić sobie z fake data?

Wielu konsumentów, czasami nieświadomie, a czasami ze 100-procentową premedytacją, posługuje się nieprawidłowymi danymi osobistymi. Część z nich wykorzystuje taką fałszywą tożsamość do działań przestępczych - zwłaszcza podejmowania prób wyłudzeń finansowych.

Czytaj więcej

Dane, których potrzebujesz, aby osiągnąć swój cel biznesowy

W cyfrowym ekosystemie dane są generowane na każdym kroku 24/7. Firmy zdają sobie sprawę, że dane są integralną częścią podejmowania trafnych decyzji biznesowych i wykorzystują je, aby zwiększyć skuteczność swoich biznesów. Być może Twoja firma chce zacząć zbierać dane, aby osiągnąć cele organizacyjne, ale nie wie, na jakich danych się skupić? A może po prostu zastanawiasz się, czy warto zacząć zbierać dane bez konkretnego celu, ponieważ myślisz, że mogą być one użyteczne w przyszłości?

Czytaj więcej

Jak duża jest Big Data i jak może wykorzystać ją Twoja firma?

Big Data to jeden z najpopularniejszych buzzwordów XXI wieku. Zmienia sposób, w jaki firmy postrzegają swoje dane i co postanowiły z nimi zrobić. Według Global Opportunity Analysis and Industry Forecast prognozuje się, że wielkość globalnego rynku Big Data i Analityki Biznesowej osiągnie 684,12 mld USD do 2030 roku, rosnąc w tempie CAGR 13,5% od 2021 do 2030 roku. Czym jest więc Big Data? I jak możesz wykorzystać ją w swojej firmie?

Czytaj więcej

Analityka predykcyjna – czym jest i jak wykorzystać jej potencjał?

Choć termin "analityka predykcyjna" narodził się w 2003 roku, sam proces jest dużo starszy niż zdajemy sobie z tego sprawę. Korzystamy z możliwości analityki predykcyjnej od dawna.

Czytaj więcej
Machine learning

Nie pozwól, aby nieporządek w danych zaszkodził Twojej firmie: Dlaczego czystość w bazach danych jest kluczowa do sukcesu?

Według Forbes, 27% liderów biznesowych przyznaje, że nie ma pewności co do dokładności swoich danych. Są one niewątpliwie surowcem każdego przedsiębiorstwa, a dostęp do najwyższej jakości baz jest niezbędny do podejmowania skutecznych decyzji. Same dane jednak nie wystarczą; należy przekształcić je w wiedzę możliwą do wykorzystania - a to może nastąpić dopiero wtedy, gdy osiągniesz wysoką jakość swoich zbiorów. Na szczęście, dzięki odpowiednim narzędziom i technikom, jest to łatwe do osiągnięcia.

Czytaj więcej