Wzbogacanie danych adresowych: geokodowanie, informacje o budynku

Wzbogacanie danych adresowych umożliwia przeprowadzenie analiz marketingowych w ujęciu geograficznym lub analiz ryzyka wśród klientów.

Czytaj dalej
standaryzacja deduplikacja danych

Standaryzacja i deduplikacja danych adresowych

Jakie konsekwencje ma używanie danych adresowych złej jakości? Jak można tę jakość poprawić? Co to jest standaryzacja oraz deduplikacja danych?

Czytaj dalej

[E-book] Jak zapewnić wysoką jakość gromadzonych danych

Pobierz nasz darmowy e-book i zdobądź praktyczną wiedzę, która pozwoli Ci zwiększyć jakość danych w Twojej firmie.

Czytaj dalej
e-mail_marketing

Inteligentny e-mail marketing

Jaka będzie przyszłość e-mail marketingu? Stwierdzenie, że zastosowanie personalizacji w kampaniach e-mailingowych daje pozytywne efekty, nie jest niczym odkrywczym: W swoim raporcie Venturebeat podaje, że personalizacja […]

Czytaj dalej

Lead scoring – jak wykorzystać analitykę predykcyjną do prowadzenia skutecznych kampanii sprzedażowych

Jak wskazują badania, w typowym przypadku koszt sprzedaży produktu klientowi, który już korzystał z usług danej firmy, jest średnio pięciokrotnie niższy, niż koszt sprzedaży nowemu nabywcy. […]

Czytaj dalej
Algolytics o sztucznej inteligencji

Algolytics o sztucznej inteligencji w biznesie

Do 2018 r. ponad połowa nowych aplikacji będzie wykorzystywana w AI 60 mld dol. oszczędności w ciągu najbliższych 4 lat ma przynieść w samych tylko Stanach Zjednoczonych zastosowanie […]

Czytaj dalej

Zrozumieć uczenie maszynowe #3: Macierz konfuzji czyli błąd, błędowi nie równy

Jednym z najbardziej typowych zadań nauczania maszynowego, są zadania klasyfikacyjne. Może się wydawać, że ocena funkcjonalności takiego modelu jest stosunkowo prosta. Przypuśćmy, że mamy model, który […]

Czytaj dalej
Webinar Algolytics BCC SAP

Webinar: Rozwiązania analityczne Algolytics dla SAP

28 września mieliśmy przyjemność uczestniczyć w webinarze „Zaawansowane rozwiązania analityczne Algolytics dla SAP” organizowanym przez naszego partnera – firmę BCC. W trakcie spotkania opowiedzieliśmy o możliwościach […]

Czytaj dalej

Korelacja to nie to samo co zależność

Popularnym określeniem dotyczącym jakichkolwiek danych statystycznych, jest stwierdzenie, że „istnieje korelacja pomiędzy zmiennymi”. Niemniej wielu błędnie interpretuje to stwierdzenie jako „istnieje zależność pomiędzy zmiennymi”. Warto zatem […]

Czytaj dalej