Algolytics oferuje rozwiązania do prognozowania poziomu sprzedaży i stanu magazynowego, zachowań zakupowych klientów oraz innych czynników kluczowych w efektywnej działalności firm Retail/FMCG/e-commerce.

 


Oferta obejmuje m.in.:

  • prognozowanie wielkości sprzedaży produktów (regularna oraz promocyjna sprzedaż), przewidywania zysku ze sprzedaży,
  • prognozowanie cen produktów,
  • prognozowanie stanu magazynu oraz wdrożenie oprogramowania do automatycznego obliczania predykcji stanu magazynu,
  • zarządzanie relacjami z klientami w tym m.in.: segmentacja klientów, planowanie i realizacja kampanii marketingowych, wsparcie dla Cross/Up-sellingu, analiza efektywności kanałów dotarcia do klientów (omnichannel), ocena ryzyka odejścia klienta (churn), analizy Customer Lifetime Value, i in.,
  • personalizację ofert wysyłanych do klientów oraz wdrożenie systemu rekomendacyjnego do automatycznej selekcji produktów/usług odpowiadających zapotrzebowaniom klientów,
  • analitykę danych dla programów lojalnościowych, w tym m.in.: szacowanie wartości generowanej przez dany program, profilowanie klientów, przewidywanie jakimi nagrodami będą zainteresowani klienci i in.
  • wykrywanie oszustw i nadużyć (Fraud Detection),
  • czyszczenie danych teleadresowych klientów, walidacja m.in. nazw firm, imion/nazwisk, numerów telefonów oraz wdrożenie oprogramowania do zarządzania jakością danych,
  • geokodowanie, wzbogacanie danych klientów o informacje opisujące obszar, w którym zamieszkują (np. rodzaj zabudowy, liczbę lokali w budynku, potencjały zakupowe).

Wybrani klienci:

Unilever logoAllegro logoDanone logo


Chcesz wiedzieć więcej? Kontakt

Zapisz się na Newsletter