Platforma Algoline Polską Innowacją w dziedzinie Big Data!

20 kwietnia, podczas Wielkiej Gali BIG Data Awards, odebraliśmy statuetkę za wygraną w Konkursie BIG DATA: Think Big CEE Congress, w kategorii Polska Innowacja 2015. Nagroda w tej kategorii przyznawana jest wyróżniającym się na tle konkurencji polskim firmom za wprowadzanie przełomowych technologii i realne oddziaływanie na kształt rynku.

Zostaliśmy wyróżnieni za rozwój platformy Algoline umożliwiającej przewidywanie zdarzeń biznesowych w czasie rzeczywistym. Kapituła Konkursu, w skład której wchodzą wybitne osobistości świata biznesu, administracji rządowej, nauki i dziennikarstwa, doceniła innowacyjność i unikalność naszego produktu wynikającą z połączenia automatyzacji analityki predykcyjnej z technologią Big Data.

Naszym celem było stworzenie rozwiązania, które pozwoli dosłownie każdej firmie efektywnie wykorzystywać dostępne dane – mówi Arkadiusz Ziemba, Prezes Algolytics.W Algoline staraliśmy się zawrzeć całą naszą wiedzę i wieloletnie doświadczenie zdobywane w projektach realizowanych dla wielu znanych marek w Polsce.

Platforma Algoline

Poprzez funkcjonalność umożliwiającą automatyczną konstrukcję i aktualizację modeli predykcyjnych, Algoline pozwala na adaptacyjne dostosowanie reguł decyzyjnych do zmieniających się warunków (np. zmiany w zachowaniach klientów), w miarę napływu nowych danych i informacji. Automatyzacja tworzenia modeli predykcyjnych to nasza mocna odpowiedź na rosnący problem na świecie jakim jest niewystarczająca podaż wykwalifikowanych analityków danych.

Dzięki zastosowanej technologii Big Data, Algoline może być wykorzystane wszędzie tam gdzie wymagana jest wysoka wydajność i szybkość w przetwarzaniu danych.Na przykład, do analizy zachowań klientów serwisu internetowego w trybie rzeczywistym. Pozwoli to na natychmiastowe dopasowywanie jego wyglądu i treści do indywidualnych preferencji klienta (np. wyświetlenie oferty karty kredytowej zamiast lokaty). Z kolei twórcy gier komputerowych z pewnością docenią automatyczny wybór w trybie rzeczywistym optymalnej strategii interakcji z milionami graczy spośród setek możliwych scenariuszy zachowań każdego z nich (np. wyświetlenie odpowiedniego contentu zachęcającego gracza do dokończenia transakcji zakupu).

O Konkursie

Konkurs jest organizowany w ramach Kongresu Big Data: Think BIG CEE i ma na celu nagrodzenie osób, które w znaczący sposób przyczyniły się do rozwoju technologii związanej z Big Data w Polsce, jak również najefektywniejszych wdrożeń oraz najciekawszych rozwiązań. Nagrody są przyznawane w 4 kategoriach: Człowiek Roku, Dostawca Roku, Rozwiązanie Roku i Polska Innowacja.

bigdata2   bigdata1

Pin It on Pinterest