logo_premiumclub

Szczegóły projektu

  • Data

     24/09/2015

  • Klient

     Premium Club

  • Zadanie

     Deduplikacja danych

  • Kategoria

     Pozostałe

  • Strona www klienta

     przejdź

Potrzeba

Celem projektu była identyfikacja wielokrotnych wpisów w bazie uczestników programu lojalnościowego Premium Club.

Rozwiązanie

Zakres zrealizowanych prac obejmował:

  • profilowanie oraz czyszczenie danych,
  • wykonanie standaryzacji danych,
  • w ramach deduplikacji danych: wypracowanie skutecznej metody identyfikacji duplikatów, oszacowanie poziomu duplikatów oraz wskazanie powtórzonych wierszy w bazie,
  • przygotowanie procesu konsolidacji (scalenia wierszy),
  • analizę nowych wsadów danych.

W projekcie zostało wykorzystane narzędzie do zarządzania jakością danych – AdvancedMiner DQ.

Wynik

Deduplikacja przyniosła oczekiwane efekty. Prawidłowo i precyzyjnie wskazano zduplikowane wiersze w bazie uczestników programu lojalnościowego, poprawiając w w ten sposób jakość danych gromadzonych przez Premium Club.

Przełożyło się to na redukcję kosztów korespondencji, w ramach prowadzonych kampanii marketingowych. Ponadto, opracowana metoda umożliwiła wykonanie deduplikacji cyklicznej, przy okazji zasilania bazy nowymi danymi.

 

Polecamy Algolytics jako partnera godnego zaufania świadczącego usługi związane z jakością oraz analizą danych na bardzo wysokim poziomie

 

premium_club

Premium Club to wielopartnerski program lojalnościowy, który oferuje nagrody w zamian za korzystanie z usług Partnerów programu: sieci stacji Statoil, Deutsche Banku. Obecnie, Premium Club jest częścią Statoil Fuel and Retail Sp. z o.o.

www.premiumclub.pl


Chcesz wiedzieć więcej? Kontakt

Zapisz się na Newsletter

Podaj dalej!