• Zaawansowana analiza danych i modelowanie zachowań klientów

    Potrzeba Firma Polkomtel potrzebowała kompetentnego partnera do realizacji szerokiego zakresu prac analitycznych i wdrożeniowych w obszarze CRM i kampanii marketingowych. Rozwiązanie Algolytics od 2002 roku dostarcza […]

    • Data

       22/09/2015

    • Klient

       Polkomtel

    • Zadanie

       Zaawansowana analiza danych i modelowanie zachowań klientów

    • Kategoria

       Telekomunikacja

    • Strona www klienta

       przejdź

  • Credit Scoring, Fraud Detection, optymalizacja procesu windykacyjnego

    Potrzeba Firma Polkomtel potrzebowała kompetentnego partnera do realizacji szerokiego zakresu prac analitycznych w zakresie modelowania ryzyka kredytowego, prewencji nadużyć oraz optymalizacji procesu windykacyjnego. Rozwiązanie Zrealizowane od […]

    • Data

       30/09/2015

    • Klient

       Polkomtel

    • Zadanie

       Modelowanie ryzyka kredytowego, prewencja nadużyć oraz optymalizacja procesu windykacyjnego

    • Kategoria

       Telekomunikacja

    • Strona www klienta

       przejdź

  • Wdrożenie systemu AdvancedMiner (sprzedaż, marketing, ocena ryzyka)

    Potrzeba Firma Polkomtel szukała środowiska analitycznego do kompleksowego tworzenia modeli scoringowych, procesów przetwarzania danych i operacyjnego wykorzystania modeli. Rozwiązanie miało być zastosowane w projektach analitycznych dotyczących […]

    • Data

       02/10/2015

    • Klient

       Polkomtel

    • Zadanie

       Wdrożenie systemu AdvancedMiner (sprzedaż, marketing, ocena ryzyka)

    • Kategoria

       Telekomunikacja

    • Strona www klienta

       przejdź

  • Customer Relationship Management (CRM)

    Potrzeba Tematyka konkursu w 2009 r. dotyczyła Customer Relationship Management (CRM) w sektorze telekomunikacyjnym. Celem zadania konkursowego było wygenerowanie trzech skutecznych prognoz oceniających skłonność klientów do […]

    • Data

       18/08/2015

    • Klient

       KDD Cup 2009 i Orange

    • Zadanie

       Analizy w obszarze CRM (Churn, Appetency, Up-selling)

    • Kategoria

       Telekomunikacja

    • Strona www klienta

       przejdź

  • Predykcja churnu za pomocą analizy sieci społecznych (SNA)

    Potrzeba Zadanie polegało na predykcji churnu za pomocą analizy sieci społecznych (Social Network Analysis – SNA). Rozwiązanie Zakres prac obejmował: przygotowanie danych do analizy i budowę […]

    • Data

       12/05/2015

    • Klient

       Polkomtel

    • Zadanie

       Predykcja churn przy użyciu SNA

    • Kategoria

       Telekomunikacja

    • Strona www klienta

       przejdź