Case Study

mBank & Orange

Zobacz jak mBank wykorzystuje dane Big Data aby scorować obecnych i potencjalnych klientów, a także precyzyjnie wybierać klientów.

Wyzwanie

Acquiring customers

Pozyskanie klientów operatora telekomunikacyjnego przez bank.

Use of telco data to assess creditworthiness

Wykorzystanie danych telekomunikacyjnych do oceny zdolności kredytowej klientów przez bank.

Use of innovative sources

Wykorzystanie innowacyjnych w bankowości źródeł danych (Big Data).

Rozwiązanie

Innovative role

Nowatorskie działanie w roli wielobranżowego integratora danych.

The system estimates client’s credible

System szacuje wiarygodny dochód klienta oraz skłonność klienta do zakupu produktu finansowego na podstawie m.in.:

  • użycia przez klienta usług Data/Voice/SMS/MMS/
  • rodzaju telefonu/systemu posiadanego przez klienta
  • miejsca przebywania klienta w czasie pracy, odpoczynku, wakacji
  • kontaktów klienta: np. firmy windykacyjne, taxi, restauracje, i wiele innych kategorii.

Korzyści

The system enables reaching out precisely targeted customers

System umożliwia precyzyjne dotarcie do wyselekcjonowanych grup klientów -niższe koszty kampanii oraz zwiększony response.

Faster access to the client

Szybsze dotarcie do klienta oraz szybsza obsługa wniosków.

Innowacyjna rola integratora różnych baz danych.

Zainteresowany? Napisz do nas!





Przeczytaj Politykę Prywatności

Przeczytaj Klauzulę informacyjną

w celu przesyłania treści marketingowych


Pin It on Pinterest