konferencja machine learning

Algolytics partnerem Data Science Summit (ML Edition)

Ponad 3.000 osób na wirtualnej hali. Powyżej 1.000 zarejestrowanych uczestników. Algolytics Technologies było partnerem konferencji Data Science Summit (edycji ML), pierwszego wydarzenia w Europie Środkowej w całości poświęconego tematyce Machine Learning, które odbyło się 18 czerwca 2021 roku.

Serce Machine Learningu bije w Europie Środkowej

Pasjonaci i specjaliści nauki o danych co roku spotykają się podczas konferencji Data Science Summit, jednak w 2021 wydarzenie to zostało przełożone na grudzień – dzięki czemu miejsce miała nowa, dodatkowa konferencja, tym razem w całości poświęcona tematyce Machine Learningu. W formule on line odbyło się Data Science Summit (edycja ML) i… nic dziwnego, że pierwsze takie wydarzenie w Europie Środkowej przyciągnęło na wirtualną halę ponad 3.000 osób. Około 70 prelekcji ekspertów ML oraz panel Meet The Employers sprawiły, że Warszawa stała się bijącym sercem branży.

Uczestnicy wydarzenia skorzystali z możliwości nawiązania kontaktu z ekspertami, wśród których znalazł się m.in. Algolytics Technologies – polska firma tworząca rozwiązania z dziedziny AI/Machine Learning, wspierające rozwój przedsiębiorstw z kilku branż (m.in. finansowej, e-commerce, logistyki czy telekomunikacji) w oparciu o autorską technologię.

W czasach, gdy konferencje są przekładane lub odwoływane…

„Nie jest przypadkiem, że zostaliśmy partnerem Data Science Summit (edycji ML) w czasach, gdy większość wydarzeń branżowych jest przekładana lub odwoływana” – powiedział Paweł Grzybowski, COO w Algolytics Technologies. „Mając świadomość, że za każdym takim wydarzeniem stoją ludzie, naszą odpowiedzialnością jest kreowanie nowych, a zarazem bezpiecznych możliwości nawiązywania kontaktów biznesowych. W Algolytics rozwijamy autorskie technologie oparte o dane i algorytmy ML – tym bardziej jesteśmy dumni z uczestnictwa w Data Science Summit podczas pierwszej edycji wydarzenia poświęconej właśnie tematyce Machine Learningu. Zależało nam, by wesprzeć tę konferencję w staniu się miejscem dla każdej osoby zainteresowanej branżą, a ponad 3000 osób na wirtualnej hali to dowód, że Data Science Summit (edycja ML) to bezsprzeczny sukces.”

Czy nadszedł czas autorskich technologii ML?

Skoro o zaangażowaniu mowa – podczas wydarzenia przedstawicielami firmy byli członkowie Zarządu Algolytics, Marcin Woch oraz Paweł Grzybowski. Każdy z uczestników mógł z nimi porozmawiać: od branżowych specjalistów, aż po osoby poszukujące pracy lub technologicznej porady. Jednym z gorących tematów były autorskie technologie Algolytics i powiązane z nimi wdrożenia, m.in. dla DHL Parcel. Biorąc pod uwagę liczbę uczestników zainteresowanych rozwiązaniami ML powstającymi w Warszawie, nasuwa się pytanie: Czy właśnie nadszedł czas na autorskie technologie klasy Machine Learning?

„Stworzyliśmy kompletne rozwiązania dostępne od ręki, co pozwala nam skupić się na jakości, jaką dostarczamy naszym klientom – ta z kolei zapewnia im stały rozwój przy wykorzystaniu posiadanych danych. Takie podejście, wraz ze wzrostem liczby dostępnych danych i transformacją cyfrową przedsiębiorstw powoduje zainteresowanie autorskimi technologiami Algolytics.” – podsumował Paweł Grzybowski.

Pin It on Pinterest