Ponad 3.000 osób na wirtualnej hali. Powyżej 1.000 zarejestrowanych uczestników. Algolytics Technologies było partnerem konferencji Data Science Summit (edycji ML), pierwszego wydarzenia w Europie Środkowej w całości poświęconego tematyce Machine Learning, które odbyło się 18 czerwca 2021 roku.
Pasjonaci i specjaliści nauki o danych co roku spotykają się podczas konferencji Data Science Summit, jednak w 2021 wydarzenie to zostało przełożone na grudzień – dzięki czemu miejsce miała nowa, dodatkowa konferencja, tym razem w całości poświęcona tematyce Machine Learningu. W formule on line odbyło się Data Science Summit (edycja ML) i… nic dziwnego, że pierwsze takie wydarzenie w Europie Środkowej przyciągnęło na wirtualną halę ponad 3.000 osób. Około 70 prelekcji ekspertów ML oraz panel Meet The Employers sprawiły, że Warszawa stała się bijącym sercem branży.
Uczestnicy wydarzenia skorzystali z możliwości nawiązania kontaktu z ekspertami, wśród których znalazł się m.in. Algolytics Technologies – polska firma tworząca rozwiązania z dziedziny AI/Machine Learning, wspierające rozwój przedsiębiorstw z kilku branż (m.in. finansowej, e-commerce, logistyki czy telekomunikacji) w oparciu o autorską technologię.
„Nie jest przypadkiem, że zostaliśmy partnerem Data Science Summit (edycji ML) w czasach, gdy większość wydarzeń branżowych jest przekładana lub odwoływana” – powiedział Paweł Grzybowski, COO w Algolytics Technologies. „Mając świadomość, że za każdym takim wydarzeniem stoją ludzie, naszą odpowiedzialnością jest kreowanie nowych, a zarazem bezpiecznych możliwości nawiązywania kontaktów biznesowych. W Algolytics rozwijamy autorskie technologie oparte o dane i algorytmy ML – tym bardziej jesteśmy dumni z uczestnictwa w Data Science Summit podczas pierwszej edycji wydarzenia poświęconej właśnie tematyce Machine Learningu. Zależało nam, by wesprzeć tę konferencję w staniu się miejscem dla każdej osoby zainteresowanej branżą, a ponad 3000 osób na wirtualnej hali to dowód, że Data Science Summit (edycja ML) to bezsprzeczny sukces.”
Skoro o zaangażowaniu mowa – podczas wydarzenia przedstawicielami firmy byli członkowie Zarządu Algolytics, Marcin Woch oraz Paweł Grzybowski. Każdy z uczestników mógł z nimi porozmawiać: od branżowych specjalistów, aż po osoby poszukujące pracy lub technologicznej porady. Jednym z gorących tematów były autorskie technologie Algolytics i powiązane z nimi wdrożenia, m.in. dla DHL Parcel. Biorąc pod uwagę liczbę uczestników zainteresowanych rozwiązaniami ML powstającymi w Warszawie, nasuwa się pytanie: Czy właśnie nadszedł czas na autorskie technologie klasy Machine Learning?
„Stworzyliśmy kompletne rozwiązania dostępne od ręki, co pozwala nam skupić się na jakości, jaką dostarczamy naszym klientom – ta z kolei zapewnia im stały rozwój przy wykorzystaniu posiadanych danych. Takie podejście, wraz ze wzrostem liczby dostępnych danych i transformacją cyfrową przedsiębiorstw powoduje zainteresowanie autorskimi technologiami Algolytics.” – podsumował Paweł Grzybowski.