Analityka przestrzenna dla Twojego biznesuu

Osiągaj lepsze wyniki w biznesie dzięki precyzyjnej analizie przestrzennej.

Algoline DataQuality ico 1

Segmentuj klientów i precyzyjnie targetuj oferty

Algoline DataQuality ico 2

Zwiększaj efektywność działań reklamowych

Algoline DataQuality ico 3

Skutecznie zarządzaj ryzykiem kredytowym

Algoline DataQuality ico 4

Skutecznie analizuj rynek i konkurencję

Algoline DataQuality ico 5

Optymalizuj łańcuchy dostaw i logistykę

Wybór lokalizacji dla nowych placówek

☑ Identyfikacja lokalizacji o wysokim potencjale

☑ Zapobieganie nakładaniu się obszarów oddziaływania własnych placówek

☑ Identyfikacja lokalizacji konkurencyjnych punktów sprzedaży

Example 1: Login to the application
Wybór obszaru kampanii marketingowej

☑ Identyfikacja lokalizacji o wysokim potencjale (tutaj: z największą liczbą mieszkanek w wieku 25-60)

☑ Identyfikacja lokalizacji punktów sprzedaży (tutaj: salonów kosmetycznych)

☑ Efekt dla opisywanego przypadku: baza adresów, do których warto wysłać próbki kosmetyków

Example 2: A list of completed tasks
Szacowanie dochodu (zdolności kredytowej) na podstawie adresu

☑ Prawdopodobieństwo osiągania dochodu w danym przedziale

☑ Wysoka dokładność predykcji (ROC: 75%)

☑ Brak potrzeby koszystania z innych, zewnętrznych źródeł danych

Example 2: A list of completed tasks
Ocena ryzyka fraudu / defaultu na podstawie adresu

☑ Pierwsza linia ochrony przed nadużyciem / defaultem

☑ Brak potrzeby koszystania z innych, zewnętrznych źródeł danych

☑ Modele wzbogacone o wewnętrzne dane firmy osiągają jeszcze wyższą skuteczność

Example 1: Login to the application

Wykorzystaj kompleksowe, najlepsze w Polsce dane przestrzenne Algolytics.

📍 Dane przestrzenne Algolytics dla każdego adresu w Polsce obejmują informacje z obszarów:.

  • Lokalizacja – Dane podstawowe (miejscowości, ulice, kody pocztowe, numery budynków itd.); Geolokalizacja (współrzędne geograficzne); Dane identyfikujące (TERYT)​
  • Budynki – Szczegółowe dane dotyczące budynku (liczba kondygnacji, rok budowy itp.)
  • Mieszkańcy – Liczba mieszkańców i mieszkań; Demografia; Dochody; Dane gospodarcze (liczba spółek i JDG)
  • Otoczenie – Liczba punktów POI danego typu w pobliżu adresu; Rodzaj terenów wokół adresu; Dane o potencjale lokalizacji; Wskaźniki rynku nieruchomości
  • Bezpieczeństwo – Przestępstwa; Zdarzenia wymagające interwencji straży pożarnej; Dostęp do opieki medycznej
  • Ryzyka naturalne – Odległość od obszaru zagrożenia: powodzią, osuwiskami, pożarami itp.
  • Dane dot. konkurencji – Odległość od konkurencyjnych punktów; Liczba punktów konkurencyjnych w promieniu x km
  • Ryzyko finansowe – Ryzyko defaultu; Ryzyko fraudu




Pobierz PDF i dowiedz się więcej o dostępnych danych i możliwościach ich wykorzystania:




    Przeczytaj Politykę Prywatności

    Przeczytaj Klauzulę informacyjną

    w celu przesyłania treści marketingowych


    Pin It on Pinterest