Nierówny dostęp do ginekologów w Polsce – jak miejsce zamieszkania łączy się z jakością życia Polek?

Dostęp do opieki zdrowotnej, w tym do usług ginekologicznych w Polsce, znacząco różni się w zależności od regionu. Te nierówności bezpośrednio łączą się ze zdrowiem kobiet, szczególnie w miejscach, gdzie liczba placówek medycznych jest ograniczona. Raport "Polka u Ginekologa", stworzony przez Kliniki.pl we współpracy z Algolytics Technologies i SW Research, analizuje te różnice za pomocą wizualizacji danych przestrzennych. Dodatkowo, raport porusza temat jakości życia w różnych gminach i związanych z nią nawyków zdrowotnych kobiet.

Czytaj więcej

Algolytics i Centrum Monitoringu Danych: Nowe partnerstwo na rzecz optymalizacji analizy danych w sektorze finansowym

W odpowiedzi na rosnące potrzeby sektora finansowego, Algolytics Technologies nawiązało partnerstwo z Centrum Monitoringu Danych (CMD), aby dostarczać zaawansowane narzędzia do automatyzacji monitoringu i zarządzania danymi.

Czytaj więcej

Greenwashing, czyli ekoiluzje w ecommerce i logistyce a prawdziwe wyzwania

Czytaj więcej

Raportowanie danych do SIDUSIS – jak robić to mądrze?

1 grudnia 2022 roku Ministerstwo cyfryzacji uruchomiło System Informacyjny o Dostępie do Usług Stacjonarnego Internetu Szerokopasmowego (SIDUSIS). Od tego momentu operatorzy telekomunikacyjni w Polsce mają obowiązek zasilania systemu Ministerstwa danymi o zasięgu swoich sieci. Przesyłane dane muszą jednak spełniać określone wymagania, przez co poprawne raportowanie dla wielu firm potrafi być wysoce czasochłonne i obarczone wieloma problemami.

Czytaj więcej

Wyzwania i szanse branży pożyczkowej

Sektor pożyczkowy podlega obecnie dynamicznym zmianom. Rynkowi gracze muszą stawić czoła nowym regulacjom, wzrastającym kosztom pozyskania finansowania oraz zmieniającym się uwarunkowaniom ekonomicznym. Mimo wyzwań, takich jak rozszerzony nadzór KNFu czy zwiększone koszty finansowania, dostrzegamy także nowe możliwości i perspektywy rozwoju, które dobrze wykorzystane, mogą zapewnić firmom przewagi konkurencyjne.

Czytaj więcej

Jak analityka predykcyjna wspiera każdy etap obsługi klientów firm telekomunikacyjnych?

W dzisiejszym dynamicznym świecie telekomunikacyjnym, gdzie interakcje cyfrowe są nieodłączną częścią naszego życia, obsługa klienta to znacznie więcej niż tylko dostarczanie usług. Kluczowym elementem udanej obsługi klienta w branży telekomunikacyjnej jest skuteczne zarządzanie ryzykiem na każdym etapie interakcji. Analityka predykcyjna staje się nieodzownym narzędziem, umożliwiającym operatorom nie tylko identyfikację potencjalnych zagrożeń, ale także skuteczne podejmowanie decyzji mających na celu optymalizację procesów i minimalizację strat.

Czytaj więcej

6 elementów, na które powinieneś zwrócić uwagę wybierając narzędzie do standaryzacji i geokodowania danych adresowych

Dane lokalizacyjne stanowią kluczowy element funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Zrozumienie, gdzie mieszkają lub aktualnie przebywają nasi klienci, pozwala firmom dostosować swoje strategie sprzedażowe i marketingowe, dostarczać spersonalizowane oferty oraz skutecznie zarządzać logistyką.

Czytaj więcej

Biometria behawioralna – czym jest i jakie ma znaczenie w zapobieganiu nadużyciom?

Biometria w swojej standardowej wersji (tzw. fizyczna), to technologia opierająca się na charakterystycznych danych statycznych, które są przypisywane wyłącznie do jednej osoby. Bierze ona pod uwagę takie elementy, jak chociażby: wygląd twarzy, odciski palców czy kształt dłoni, a nawet tęczówkę oka.

Czytaj więcej

Przewodnik standaryzacji danych adresowych – co, jak i dlaczego?

Poprawne i spójne dane adresowe odgrywają kluczową rolę w skutecznym funkcjonowaniu firm i organizacji. Standaryzacja danych adresowych jest niezbędnym narzędziem, które pozwala na uporządkowanie informacji kontaktowych, uniknięcie błędów oraz zapewnienie spójności w bazach danych. W tym artykule przyjrzymy się, czym dokładnie jest standaryzacja danych adresowych, z czego się składa, jakie korzyści niesie dla biznesu, jakie są jej praktyczne zastosowania oraz jak przeprowadzić skuteczny proces standaryzacji, aby zapewnić wysoką jakość danych adresowych w organizacji.

Czytaj więcej

Odwrotne geokodowanie adresów – definicja, zastosowania, korzyści

Precyzyjna lokalizacja klienta czy użytkownika to niezwykle cenna informacja, która może usprawniać działanie aplikacji, zwiększyć jakość prowadzonych analiz, podnieść ROI Twoich kampanii marketingowych czy też wykryć próby nadużyć. Wszystko to nie byłoby możliwe bez technologii odwrotnego geokodowania. W tym artykule zapoznasz się z tym rozwiązaniem i dowiesz się, jak może Ci pomóc osiągnąć sukces w Twojej branży.

Czytaj więcej

Niepoprawne dane adresowe – co zrobić, aby nie ograniczały Twojego biznesu?

Często spotykasz się z sytuacjami, w których klienci, użytkownicy lub odbiorcy podają nie do końca pełne i poprawne dane dotyczące ich adresów? Zastanawiasz się, czy oraz w jaki sposób ich zachowania mogą wpływać na procesy i ogólną kondycję Twojego przedsiębiorstwa?

Czytaj więcej

Zagrożenia spowodowane fałszywymi danymi. Jak poradzić sobie z fake data?

Wielu konsumentów, czasami nieświadomie, a czasami ze 100-procentową premedytacją, posługuje się nieprawidłowymi danymi osobistymi. Część z nich wykorzystuje taką fałszywą tożsamość do działań przestępczych - zwłaszcza podejmowania prób wyłudzeń finansowych.

Czytaj więcej