machine learning model results categorization

Jak kategoryzować wyniki modelu Machine Learning

Posiadasz już gotowy model Machine Learning, w dodatku działający w Scoring.One scenariusz stworzyłeś samodzielnie i w zaledwie kilka minut. Przejdźmy zatem na następny poziom. Co zrobisz, aby kategoryzować klientów na podstawie wyników?

Czytaj więcej
machine learning model deployment

Jak uprodukcyjnić model Machine Learning?

Wyobraź sobie, że chcesz przewidywać np. zdolność kredytową klientów - najlepiej w czasie rzeczywistym. Co więcej, posiadasz już model predykcyjny napisany w Pythonie, R, czy Groovy. Pozostaje ostatnia kwestia - jak uprodukcyjnisz model Machine Learning?

Czytaj więcej

Automatic Business Modeler od Algolytics Technologies dostępny na Microsoft Azure

Klienci Microsoft Azure na całym świecie mają teraz dostęp do Automatic Business Modeler (ABM), aby korzystać ze skalowalności, niezawodności i możliwości do rozwoju aplikacji i kształtowania strategii biznesowych.

Czytaj więcej
spatial data

Nowy Wymiar Danych z AlgoMaps – część 5 – dane przestrzenne a analityka

W poprzednich wpisach omówiliśmy, jak zmaksymalizować korzyści płynące z wykorzystania wysokiej jakości baz danych. Jeśli jednak nie posiadasz własnych danych adresowych czy lokalizacyjnych, ale wciąż chcesz rozwijać firmę prowadzając analizy przestrzenne i podejmując trafne decyzje biznesowe w oparciu o kryterium geograficzne – nic straconego!

Czytaj więcej
data_computer

Nowy Wymiar Danych z AlgoMaps – część 4 – wzbogacanie danych o dodatkowe informacje

Technologia Business Intelligence (a w szczególności Location Intelligence) jest kluczowa w kontekście podejmowania właściwych decyzji biznesowych. Jeśli w Twojej firmie określasz m.in. grupę docelową działań marketingowych, badasz tendencje zakupowe bądź chcesz zwiększyć moc predykcyjną modeli scoringowych – rozważ wzbogacenie już posiadanej bazy o dodatkowe dane.

Czytaj więcej
customer_experience_autocomplete

Nowy Wymiar Danych z AlgoMaps – część 3 – fokus na klienta

Poprzednie publikacje poruszały tematy geokodowania i „golden record” w bazach danych. Czas zatem na Location Intelligence w kontekście doświadczeń klienta – zarówno odbiorcy paczki, jak i użytkownika strony WWW czy aplikacji.

Czytaj więcej
Golden record and data deduplication

Nowy wymiar danych z AlgoMaps – część 2 – Golden Record

Omawiając proces standaryzacji i walidacji danych trudno nie wspomnieć o kwestii oszczędności (czasu i pieniędzy), jakie przynosi odpowiednio wyczyszczona baza – np. CRM.

Czytaj więcej
geokodowanie locationintelligence

Nowy wymiar danych z AlgoMaps – część 1 – geokodowanie

W ostatnim czasie obok powszechnie znanego terminu Business Intelligence (BI), na popularności zaczęło zyskiwać określenie >Location Intelligence. Analogicznie do BI, termin Location Intelligence (LI) odnosi się do pozyskiwania wiedzy z danych, ale dane te powinny mieć wymiar geograficzny/przestrzenny.

Czytaj więcej
konferencja machine learning

Algolytics partnerem Data Science Summit (ML Edition)

Ponad 3.000 osób na wirtualnej hali. Powyżej 1.000 zarejestrowanych uczestników. Algolytics Technologies było partnerem konferencji Data Science Summit (edycji ML), pierwszego wydarzenia w Europie Środkowej w całości poświęconego tematyce Machine Learning, które odbyło się 18 czerwca 2021 roku.

Czytaj więcej
people with cellphones

6 kroków, by zwiększyć sprzedaż w internecie i zminimalizować liczbę niespłaconych transakcji (na przykładzie firmy telekomunikacyjnej)

Jak zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym? Napisano już ogrom artykułów o strategii SEO czy dobrych praktykach UX – więc dziś nie o tym.

Czytaj więcej
Cloud Servers

Chmura – serwery przyszłości w 2021 roku

Każda Twoja kampania, każdy pozyskany klient i każda optymalizacja mają wspólne paliwo – dane. Obecnie zapewnienie jakości, integralności i bezpiecznego dostępu do bazy danych jest kluczowe, by silnik Twojego biznesu działał na najwyższych obrotach.

Czytaj więcej

Wielokanałowy system optymalizacji kampanii marketingowych

Aplikacja działająca w czasie rzeczywistym, oparta na predykcyjnych algorytmach Data Mining, wspierająca wybór ofert, produktów oraz / lub usług dodatkowych, jak również dobór kanałów komunikacji z klientami.

Czytaj więcej