Osiągaj lepsze wyniki w biznesie dzięki precyzyjnej analizie przestrzennej.

Segmentuj klientów i precyzyjnie targetuj oferty

Zwiększaj efektywność działań reklamowych

Skutecznie zarządzaj ryzykiem kredytowym

Skutecznie analizuj rynek i konkurencję

Optymalizuj łańcuchy dostaw i logistykę
Wybór lokalizacji dla nowych placówek
☑ Identyfikacja lokalizacji o wysokim potencjale
☑ Zapobieganie nakładaniu się obszarów oddziaływania własnych placówek
☑ Identyfikacja lokalizacji konkurencyjnych punktów sprzedaży

Wybór obszaru kampanii marketingowej
☑ Identyfikacja lokalizacji o wysokim potencjale (tutaj: z największą liczbą mieszkanek w wieku 25-60)
☑ Identyfikacja lokalizacji punktów sprzedaży (tutaj: salonów kosmetycznych)
☑ Efekt dla opisywanego przypadku: baza adresów, do których warto wysłać próbki kosmetyków

Szacowanie dochodu (zdolności kredytowej) na podstawie adresu
☑ Prawdopodobieństwo osiągania dochodu w danym przedziale
☑ Wysoka dokładność predykcji (ROC: 75%)
☑ Brak potrzeby koszystania z innych, zewnętrznych źródeł danych

Ocena ryzyka fraudu / defaultu na podstawie adresu
☑ Pierwsza linia ochrony przed nadużyciem / defaultem
☑ Brak potrzeby koszystania z innych, zewnętrznych źródeł danych
☑ Modele wzbogacone o wewnętrzne dane firmy osiągają jeszcze wyższą skuteczność

Wykorzystaj kompleksowe, najlepsze w Polsce dane przestrzenne Algolytics.
📍 Dane przestrzenne Algolytics dla każdego adresu w Polsce obejmują informacje z obszarów:.
- Lokalizacja – Dane podstawowe (miejscowości, ulice, kody pocztowe, numery budynków itd.); Geolokalizacja (współrzędne geograficzne); Dane identyfikujące (TERYT)
- Budynki – Szczegółowe dane dotyczące budynku (liczba kondygnacji, rok budowy itp.)
- Mieszkańcy – Liczba mieszkańców i mieszkań; Demografia; Dochody; Dane gospodarcze (liczba spółek i JDG)
- Otoczenie – Liczba punktów POI danego typu w pobliżu adresu; Rodzaj terenów wokół adresu; Dane o potencjale lokalizacji; Wskaźniki rynku nieruchomości
- Bezpieczeństwo – Przestępstwa; Zdarzenia wymagające interwencji straży pożarnej; Dostęp do opieki medycznej
- Ryzyka naturalne – Odległość od obszaru zagrożenia: powodzią, osuwiskami, pożarami itp.
- Dane dot. konkurencji – Odległość od konkurencyjnych punktów; Liczba punktów konkurencyjnych w promieniu x km
- Ryzyko finansowe – Ryzyko defaultu; Ryzyko fraudu