Algolytics tworzy i dostarcza oprogramowanie z zakresu analityki predykcyjnej, Big Data, Machine Learning, analizy sieci społecznych oraz scoringu on-line.
Firma prowadzi także działalność R&D.
Rozwiązania Algolytics są rezultatem wieloletniego doświadczenia zdobytego w projektach obejmujących analizę predykcyjną oraz modelowanie dużych zbiorów danych klientów (miliardy rekordów). Algolytics stworzyło i rozwija platformę analityczną, która umożliwia optymalizację procesów biznesowych związanych z analizą danych, ułatwia pracę analityków i automatyzuje proces prognozowania zachowania klientów.
Wśród klientów Algolytics znajdują się czołowe polskie banki (Alior Bank, mBank) i firmy telekomunikacyjne (Polkomtel – operator sieci Plus, P4 – operator sieci Play), a także klienci z innych sektorów wykorzystujących duże ilości danych (RTV Euro AGD, InterCars). Rozwiązania Algolytics są stosowane do analizy klientów, marketingu, oraz do zarządzania ryzykiem kredytowym.
Misja firmy
Zależy nam, aby osiągnąć dominującą pozycję wśród firm specjalizujących się w przetwarzaniu danych, analizach statystycznych oraz ekstrakcji wiedzy z baz danych. Łączymy działalność badawczą z praktycznym zastosowaniem metod statystycznych do analiz użytecznych w rzeczywistości gospodarczej. Jakością usług i poziomem zaawansowania technologicznego jesteśmy w stanie konkurować z liderami na rynku usług analitycznych.
Jesteśmy ukierunkowani na długofalową współpracę, opartą na stałym budowaniu zaufania naszych klientów. Chcemy kompleksowo zaspokajać oczekiwania naszych klientów. Wierzymy, że jakość wykonywanej przez nas pracy stanowi najlepszą inwestycję. Dbamy o to, aby kontrahenci byli w pełni zadowoleni z usług, jakie świadczymy. Jesteśmy w pełni odpowiedzialni za wyniki naszej pracy. Szczególną uwagę przywiązujemy do naszego zespołu, wierząc że stanowi on podstawę sukcesu.
Nagrody i wyróżnienia


