Algolytics zostało dofinansowane w ramach projektu Poprawa otoczenia biznesu i dostępu do finansowania małych i średnich przedsiębiorstw współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Wartość Programu: 53 000 000 CHF




Projekty dofinansowane w ramach funduszy Unii Europejskiej
Wprowadzenie platformy Algoline do budowy aplikacji z zakresu analityki predykcyjnej na rynek RPA
Firma Algolytics Technologies Sp. z o.o. bierze udział w projekcie POLSKIE MOSTY TECHNOLOGICZNE.
Numer umowy: UG-PMT/0973/6N/2019-RPA
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014 – 2020
Oś priorytetowa III „Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach”
Działanie 3.3. „Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw”
Poddziałanie 3.3.1. „Polskie Mosty Technologiczne”
Dodatkowe informacje: (pobierz plik)
System Automatic Business Modeler wspierający automatyzację procesów modelowania danych
Celem projektu jest stworzenie prototypu narzędzia Automatic Business Modeler (ABM), które umożliwi tworzenie i wdrażanie analitycznych modeli predykcyjnych bez potrzeby angażowania wykwalifikowanych specjalistów z dziedziny statystyki oraz Data Mining.
Dodatkowe informacje: (pobierz plik)
Projekt zakończonyWdrożenie planu rozwoju eksportu w firmie StatConsulting Sp. z o. o.
Dodatkowe informacje: (pobierz plik)
Projekt zakończonyAdvancedMiner SNA w Dolinie Krzemowej i Wielkiej Brytanii
Głównym celem Projektu było opracowanie strategii komercjalizacji systemu AdvancedMiner SNA w Dolinie Krzemowej i Wielkiej Brytanii oraz nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami i inwestorami.
Dodatkowe informacje: (pobierz plik)
Projekt zakończonyStworzenie prototypu platformy analitycznej StatC Platform wspierającej realizację procesów biznesowych
Głównym celem Projektu było stworzenie prototypu platformy analitycznej StatC Platform do eksploracji danych (data mining), w tym danych tekstowych, hipertekstowych i grafowych (sieci społeczne), zintegrowanego z modułem do zarządzania kampaniami marketingowymi. Realizacja Projektu objęło fazę badań przemysłowych, prac rozwojowych oraz fazę wdrożeniową.
Dodatkowe informacje: (pobierz plik)
Projekt zakończony