Stream Based Modeling (SBM) to całkowicie nowatorskie podejście do analityki predykcyjnej. Stosujemy Machine Learning do podejmowania decyzji w czasie rzeczywistym, a zakup reklam w modelu programmatic jest tylko jednym z możliwych wdrożeń – zobacz jak działa:
Partner
Digital Marketing Platform
(DMP + AdServer + Digital Media Agency + Performance marketing)
Wyzwanie
Zwiększenie efektywności finansowej dla agencji kampanii realizowanych w modelu efektywnościowym (CPC)
Zastosowania w obszarze programmatic
Agencje (udostępnienie technologii)
Mogą wykorzystywać systemem do optymalizacji ceny zakupu pojedynczego kliknięcia dla swoich klientów. Celem systemu będzie osiągnięcie jak najwyższego CTR kampanii przy ustalonym CPM.
Wydawca
Może wykorzystać system do zwiększenia stawki eCPM w kampaniach CPC do poziomu spełniającego oczekiwania.
Klienci wydawcy
Może wykorzystać system do zawarcia Private deal z wydawcą w którym zobowiąże się do zakupu kampanii w modelu CPM za określoną stawkę pod warunkiem że sam wybierze sobie odsłony. W wyniku optymalizacji CTR, koszt zakupu kliknięcia dla klienta stanie się rentowny.
Wiele zastosowań w zróżnicowanych obszarach biznesowych, zwłaszcza w technologii cyfrowej.