Customer Intelligence

Kluczem do sukcesu wielu firm jest indywidualne podejście i efektywna współpraca z klientami.

Wybierz Algoline – Customer Intelligence jeśli chcesz:

Algoline CRM ico 1

Zaoferować najbardziej dopasowany produkt do Twojego klienta

Algoline CRM ico 2

Sprzedać więcej produktów jednemu klientowi

Algoline CRM ico 3

Ograniczyć odejścia klientów

Algoline CRM ico 4

Wykorzystać powiązania społeczne do analizy zachowania klientów

Algoline CRM ico 5

Poprawić błędne lub niekompletne dane o klientach

Przykłady zastosowania

Challenge
Zadanie
Solution
Rozwiązanie
Benefits
Korzyści
Segmentacja i profilowanie klientów Jesteśmy w trakcie modyfikacji oferty i chcemy optymalnie dopasować ją do potrzeb różnych klientów. Segmentacja bazuje na grupowaniu klientów o podobnym profilu i zachowaniu w oparciu o różnorodne cechy, np. dane demograficzne lub behawioralne. Na bazie segmentacji istnieje możliwość określenia profilu klienta.
  • Automatyczne wyróżnienie charakterystycznych grup klientów
  • Określenie profilu klienta charakterystycznego dla danego segmentu
  • Ujawnienie „niszowych” grup klientów
Analizy churn (ryzyka odejścia klienta) Chcemy określić profil klientów, którzy zrezygnują z naszych usług, a następnie podjąć działania zatrzymaniowe. Analiza umożliwia określenie, z jakim prawdopodobieństwem wybrany klient zrezygnuje w danym momencie z naszych usług lub przejdzie do konkurencji.
  • Identyfikacja klientów o wysokim prawdopodobieństwie rezygnacji z naszych usług
  • Podjęcie działań zatrzymaniowych w odpowiednim czasie – zanim klienci sami podejmą decyzję o odejściu

Niższy koszt dotarcia do klientów!

Benefits of implementation

Korzyści

  • Większa efektywność i mniejszy koszt kampanii marketingowych
  • Możliwość przewidywania na podstawie wiarygodnych modeli predykcyjnych
  • Zwiększona sprzedaż w rentownych sektorach
  • Systematyczne pozyskiwanie informacji o klientach
  • Zapobieganie ryzyka przejścia klientów do konkurencji
  • Zwiększenie satysfakcji i lojalności klientów
  • Zastosowanie odpowiedniej polityki cenowej i promocyjnej

Od 15 lat pomagamy naszym klientom:

  • Precyzyjnie poszerzać grupę klientów
  • Dopasować cenę do ryzyka klienta
  • Zwiększyć skuteczność rekomendacji
  • Zmniejszyć odejścia klientów
  • Zwiększyć konwersje kampanii CRM
  • Poprawić jakość baz danych
  • Ograniczyć nadużycia
helping our Clients

Zainteresowany? Napisz do nas!





    Przeczytaj Politykę Prywatności

    Przeczytaj Klauzulę informacyjną

    w celu przesyłania treści marketingowych

    Pin It on Pinterest