Osiągaj lepsze wyniki w biznesie dzięki precyzyjnym danym przestrzennym.
Segmentuj klientów i precyzyjnie targetuj oferty
Zwiększaj efektywność działań reklamowych i sprzedażowych
Pewnie zarządzaj ryzykiem (ubezpieczeniowym, kredytowym)
Skutecznie analizuj rynek i konkurencję
Optymalizuj łańcuchy dostaw i logistykę
Dopisz informacje przestrzenne do adresów
☑ Demografia i dochody mieszkańców
☑ Charakterystyka zamieszkiwanych budynków i terenów wokół
☑ Odległość od poszczególnych punktów POIs (sklepy, restauracje, kina itd.)
☑ Poziom ryzyka finansowego – fraudu, defaultu
☑ Poziom ryzyk naturalnych – np. powodzi, pożaru czy osuwiska
☑ Poziom bezpieczeństwa – liczba przestępstw, dostęp do opieki medycznej itd.
I wiele, wiele więcej innych informacji!
Szerokie możliwości wykorzystania danych przestrzennych ⬇
Use Case 1: Wybór lokalizacji dla nowych placówek
☑ Identyfikacja lokalizacji o wysokim potencjale
☑ Zapobieganie nakładaniu się obszarów oddziaływania własnych placówek
☑ Identyfikacja lokalizacji konkurencyjnych punktów sprzedaży
Use Case 2: Wybór obszaru kampanii marketingowej
☑ Identyfikacja lokalizacji o wysokim potencjale (tutaj: z największą liczbą mieszkanek w wieku 25-60)
☑ Identyfikacja lokalizacji punktów sprzedaży (tutaj: salonów kosmetycznych)
☑ Efekt dla opisywanego przypadku: baza adresów, do których warto wysłać próbki kosmetyków
Use Case 3: Szacowanie dochodu (zdolności kredytowej) na podstawie adresu
☑ Prawdopodobieństwo osiągania dochodu w danym przedziale
☑ Wysoka dokładność predykcji (ROC: 75%)
☑ Brak potrzeby koszystania z innych, zewnętrznych źródeł danych
Use Case 4: Ocena ryzyka fraudu / defaultu na podstawie adresu
☑ Pierwsza linia ochrony przed nadużyciem / defaultem
☑ Brak potrzeby koszystania z innych, zewnętrznych źródeł danych
☑ Modele wzbogacone o wewnętrzne dane firmy osiągają jeszcze wyższą skuteczność