Optymalizuj działania marketingowo-sprzedażowe dzięki precyzyjnym danym przestrzennym!📍🌎
Jak? Sprawdź poniżej!
Krok 1. Uporządkuj dane adresowe swoich klientów
☑ Pełne wykorzystanie możliwości location intelligence jest możliwe jedynie przy posiadaniu precyzyjnych danych adresowych Twoich klientów
☑ Pozbądź się literówek, nieaktualnych informacji czy duplikatów
☑ Osadź adresy Twoich klientów w realnym świecie dzięki geokodowaniu (przypisaniu współrzędnych geograficznych)
Czytaj więcejKrok 2. Dodaj informacje przestrzenne
Do adresów dopisz informacje takie jak m.in.:
☑ Demografia i dochody mieszkańców
☑ Charakterystyka zamieszkiwanych budynków i terenów wokół
☑ Odległość od poszczególnych punktów POIs (sklepy, restauracje, kina itd.)
☑ Poziom ryzyka finansowego – fraudu, defaultu
☑ Poziom ryzyk naturalnych – np. powodzi, pożaru czy osuwiska
I wiele, wiele więcej innych informacji!
Krok 3. Korzystaj z potencjału analiz z zakresu Location Intelligence!
Przykład: Wybór obszaru kampanii marketingowej
☑ Identyfikacja lokalizacji o wysokim potencjale (tutaj: z największą liczbą mieszkanek w wieku 25-60)
☑ Identyfikacja lokalizacji istniejących punktów sprzedaży (tutaj: salonów kosmetycznych)
☑ Efekt dla opisywanego przypadku: baza adresów, do których warto wysłać próbki kosmetyków
Dowiedz się więcej o dostępnych danych przestrzennych i możliwościach ich wykorzystania
Wypełnij formularz, by pobrać PDFa: