Skuteczny marketing oraz sprzedaż

Optymalizuj działania marketingowo-sprzedażowe dzięki precyzyjnym danym przestrzennym!📍🌎

Jak? Sprawdź poniżej!

Krok 1. Uporządkuj dane adresowe swoich klientów

☑ Pełne wykorzystanie możliwości location intelligence jest możliwe jedynie przy posiadaniu precyzyjnych danych adresowych Twoich klientów

☑ Pozbądź się literówek, nieaktualnych informacji czy duplikatów

☑ Osadź adresy Twoich klientów w realnym świecie dzięki geokodowaniu (przypisaniu współrzędnych geograficznych)

Czytaj więcej
Example 1: Login to the application
Krok 2. Dodaj informacje przestrzenne

Do adresów dopisz informacje takie jak m.in.:

☑ Demografia i dochody mieszkańców

☑ Charakterystyka zamieszkiwanych budynków i terenów wokół

☑ Odległość od poszczególnych punktów POIs (sklepy, restauracje, kina itd.)

☑ Poziom ryzyka finansowego – fraudu, defaultu

☑ Poziom ryzyk naturalnych – np. powodzi, pożaru czy osuwiska

I wiele, wiele więcej innych informacji!

Example 1: Login to the application
Krok 3. Korzystaj z potencjału analiz z zakresu Location Intelligence!

Przykład: Wybór obszaru kampanii marketingowej

☑ Identyfikacja lokalizacji o wysokim potencjale (tutaj: z największą liczbą mieszkanek w wieku 25-60)

☑ Identyfikacja lokalizacji istniejących punktów sprzedaży (tutaj: salonów kosmetycznych)

☑ Efekt dla opisywanego przypadku: baza adresów, do których warto wysłać próbki kosmetyków

Example 1: Login to the application

Dowiedz się więcej o dostępnych danych przestrzennych i możliwościach ich wykorzystania

Wypełnij formularz, by pobrać PDFa:




    Przeczytaj Politykę Prywatności

    Przeczytaj Klauzulę informacyjną

    w celu przesyłania treści marketingowych

    Pin It on Pinterest