Rozwijaj swoją działalność poprzez innowacyjne zastosowanie Location Intelligence, analityki predykcyjnej, Machine Learning, Big Data i Stream Based Modeling.
Platforma Algoline - nasze rozwiązania na Twoje potrzeby
Wysokiej klasy narzędzia do przetwarzania strumieni danych stworzone przez nasz zespół.
Pomagamy naszym klientom uzyskać wiedzę z danych.
Szybka i precyzyjna ocena zdolności kredytowej z wykorzystaniem narzędzi do automatyzacji scoringu
Czytaj więcejEfektywne planowanie rozwoju regionu dzięki analizom przestrzennym opartym o rzetelne dane
Czytaj więcejAutomatyzacja i wzrost skuteczności procesu oceny zdolności kredytowej kontrahentów
Czytaj więcejBonprix Polska: Wyższa efektywność operacyjna dzięki standaryzacji danych adresowych
Silnik Scoring.One od Algolytics, czyli technologia oparta na Machine Learning, agreguje bazy danych oraz ofert kredytowych z instytucji finansowych w mniej niż 1 sekundę, dopasowuje propozycje pożyczek do indywidualnych potrzeb wnioskującego i wskazuje oferty z najwyższym prawdopodobieństwem pozytywnego rozpatrzenia w nawet 10 minut.
Czytaj więcejSztuczna Inteligencja pomaga sprzedawać domy i mieszkania! Property Group, wydawca GetHome.pl oraz RynekPierwotny.pl, wzmacnia pozycję portali dzięki oprogramowaniu uczenia maszynowego od Algolytics.
Czytaj więcej3 kliknięcia i 20 sekund - tylko tyle potrzeba, by otrzymać pożyczkę społecznościową od epeer. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu pionierskiego oprogramowania Algolytics Technologies oraz współpracy obu firm i ich działów R&D. Stworzone rozwiązanie scoringowe generuje wynik w czasie krótszym niż 0,1s!
Czytaj więcejDHL był w stanie znacząco zredukować nakład pracy wymagany do ręcznej weryfikacji danych adresowych oraz zwiększyć ilość paczek dostarczanych przez każdego kuriera, każdego dnia.
Czytaj więcejZobacz w jaki sposób wiodący operator telekomunikacyjny podniósł swoją sprzedaż od 9% do 25% (w zależności od kanału sprzedaży) poprzez wdrożenie Algoline-CRM.
Czytaj więcejZobacz jak mBank wykorzystuje dane Big Data aby scorować obecnych i potencjalnych klientów, a także precyzyjnie wybierać klientów.
Czytaj więcej