Case Study

DHL Parcel

DHL był w stanie znacząco zredukować nakład pracy wymagany do ręcznej weryfikacji danych adresowych oraz zwiększyć ilość paczek dostarczanych przez każdego kuriera, każdego dnia.

Usługa dostarczana w modelu SaaS przetwarza 20 milionów adresów miesięcznie i obsługuje setki tysięcy użytkowników on-line, osiągając przy tym wysokie wskaźniki SLA.

Korzyści

99% SLA

99% poprawnie zwalidowanych i zgeokodowanych adresów

Availability

24/7 – dostępność serwisu

High efficiency

100 000 rekordów przetwarzanych w ciągu godziny

Klienci nas polecają

„Jakość danych jest priorytetem w zarządzaniu logistyką na wielką skalę.

Wybraliśmy Algolytics ze względu na wysoką jakość geokodowania oraz elastyczność w dostosowaniu rozwiązania do naszych specyficznych potrzeb – co było nieosiągalne u głównych konkurentów.”

Łukasz Sibielak, CIO, Board Member at DHL Parcel Poland

Pobierz pełne Case Study

Zainteresowany? Napisz do nas!





    Przeczytaj Politykę Prywatności

    Przeczytaj Klauzulę informacyjną

    w celu przesyłania treści marketingowych

    Pin It on Pinterest