Zobacz jak jeden z głównych dystrybutorów części samochodowych wykrywa nadużycia, usprawnia planowanie zapasów i prognozowanie popytu na części samochodowe.
Wyzwanie
Różnice między faktyczną ilością produktów w magazynie a ilością produktów w systemie magazynowym (wykrywanie nadużyć i anomalii).
Nieprawidłowości i nieplanowane zmiany ilości produktów w magazynie.
Często występujące opóźnienia w płatnościach.
Rozwiązanie
Wdrożenie modeli Algoline – rozwiązanie informujące o błędach w systemie magazynowym.
Wczesne ostrzeganie o niedostępności produktu w magazynach.
Model oceny kontrahenta pod kątem ryzyka niespłacenia zobowiązania w terminie.
Wykrywanie powiązań między kontrahentami, które mogą wpływać na zachowania płatnicze.
Korzyści
Naprawa procesów związanych z przepływem towarów.
Przewidywanie ilości towarów w określonym okresie czasu.
Identyfikacja scenariuszy fraudowych.
Planowanie stanu ilości towarów na podstawie segmentacji klientów.
Kompleksowe rozwiązanie służące wykrywaniu oszustw.