
Zobacz jak jeden z głównych dystrybutorów części samochodowych wykrywa nadużycia, usprawnia planowanie zapasów i prognozowanie popytu na części samochodowe.
Wyzwanie

Różnice między faktyczną ilością produktów w magazynie a ilością produktów w systemie magazynowym (wykrywanie nadużyć i anomalii).

Nieprawidłowości i nieplanowane zmiany ilości produktów w magazynie.

Często występujące opóźnienia w płatnościach.
Rozwiązanie

Wdrożenie modeli Algoline – rozwiązanie informujące o błędach w systemie magazynowym.

Wczesne ostrzeganie o niedostępności produktu w magazynach.

Model oceny kontrahenta pod kątem ryzyka niespłacenia zobowiązania w terminie.

Wykrywanie powiązań między kontrahentami, które mogą wpływać na zachowania płatnicze.
Korzyści

Naprawa procesów związanych z przepływem towarów.

Przewidywanie ilości towarów w określonym okresie czasu.

Identyfikacja scenariuszy fraudowych.

Planowanie stanu ilości towarów na podstawie segmentacji klientów.
Kompleksowe rozwiązanie służące wykrywaniu oszustw.