Case Study

Wiodący operator telekomunikacyjny

Zobacz w jaki sposób wiodący operator telekomunikacyjny podniósł swoją sprzedaż od 9% do 25% (w zależności od kanału sprzedaży) poprzez wdrożenie Algoline-CRM.

Wyzwanie

Poszerzenie bazy klientów.

Poszerzenie bazy klientów – aktywacja klientów z jakąkolwiek negatywną historią kredytową.

Zwiększenie sprzedaży usług oraz produktów

Zwiększenie sprzedaży usług oraz produktów z wyższej kategorii cenowej.

Poszerzenie bazy klientów

Poszerzenie bazy klientów z więcej niż jednym produktem/usługą.

Rozwiązanie

Wdrożenie modeli Algoline do obsługi klientów chcących podjąć zobowiązania finansowe.

System umożliwia oferowanie tym samym klientom kontraktów o wyższej wartości (np. wyższy abonament, droższy aparat telefoniczny).

Korzyści

Utrzymanie strat kredytowych na założonym poziomie

Utrzymanie strat kredytowych na założonym poziomie przy jednoczesnym znaczącym wzroście sprzedaży w segmencie wysokiego ryzyka.

Wzrost sprzedaży

Wzrost sprzedaży od 9% do 25% w zależności od kanału.

Wzrost sprzedaży oraz wartości kontraktów!

Zainteresowany? Napisz do nas!





    Przeczytaj Politykę Prywatności

    Przeczytaj Klauzulę informacyjną

    w celu przesyłania treści marketingowych

    Pin It on Pinterest