Zobacz w jaki sposób wiodący operator telekomunikacyjny podniósł swoją sprzedaż od 9% do 25% (w zależności od kanału sprzedaży) poprzez wdrożenie Algoline-CRM.
Wyzwanie
Poszerzenie bazy klientów – aktywacja klientów z jakąkolwiek negatywną historią kredytową.
Zwiększenie sprzedaży usług oraz produktów z wyższej kategorii cenowej.
Poszerzenie bazy klientów z więcej niż jednym produktem/usługą.
Rozwiązanie
Wdrożenie modeli Algoline do obsługi klientów chcących podjąć zobowiązania finansowe.
System umożliwia oferowanie tym samym klientom kontraktów o wyższej wartości (np. wyższy abonament, droższy aparat telefoniczny).
Korzyści
Utrzymanie strat kredytowych na założonym poziomie przy jednoczesnym znaczącym wzroście sprzedaży w segmencie wysokiego ryzyka.
Wzrost sprzedaży od 9% do 25% w zależności od kanału.
Wzrost sprzedaży oraz wartości kontraktów!