Algoline – SBM

Stream Based Modeling (SBM) to całkowicie nowatorskie podejście do analityki predykcyjnej. Stosujemy Machine Learning do podejmowania decyzji w czasie rzeczywistym, a zakup reklam w modelu programmatic jest tylko jednym z możliwych wdrożeń – zobacz jak działa:

Partner

Partner

Digital Marketing Platform
(DMP + AdServer + Digital Media Agency + Performance marketing)

Challenge

Wyzwanie

Zwiększenie efektywności finansowej dla agencji kampanii realizowanych w modelu efektywnościowym (CPC)

How we optimize Programmatic Buying

Zastosowania w obszarze programmatic

Agencies (access to technology)

Agencje (udostępnienie technologii)

Mogą wykorzystywać systemem do optymalizacji ceny zakupu pojedynczego kliknięcia dla swoich klientów. Celem systemu będzie osiągnięcie jak najwyższego CTR kampanii przy ustalonym CPM.

Publisher

Wydawca

Może wykorzystać system do zwiększenia stawki eCPM w kampaniach CPC do poziomu spełniającego oczekiwania.

Publishers’ clients

Klienci wydawcy

Może wykorzystać system do zawarcia Private deal z wydawcą w którym zobowiąże się do zakupu kampanii w modelu CPM za określoną stawkę pod warunkiem że sam wybierze sobie odsłony. W wyniku optymalizacji CTR, koszt zakupu kliknięcia dla klienta stanie się rentowny.

Wiele zastosowań w zróżnicowanych obszarach biznesowych, zwłaszcza w technologii cyfrowej.

Inne możliwe zastosowania

Other possible implementations

Zainteresowany? Napisz do nas!





    Przeczytaj Politykę Prywatności

    Przeczytaj Klauzulę informacyjną

    w celu przesyłania treści marketingowych

    Pin It on Pinterest