Case Study

Bonprix Polska

Bonprix Polska: Wyższa efektywność operacyjna dzięki standaryzacji danych adresowych

Wyzwanie

~ 100 000 clients

Niska jakość danych

Niejednolity zapis danych klientów z uwagi dwa kanały zamówień: www i Call Center.

Often occurring late payments

Ręczne weryfikacje

Brak możliwości automatycznego powiązania nowych zamówień z klientami już obecnymi w bazie. Konieczność ręcznej weryfikacji 15-30% zamówień (w zależności od kraju).

Unsatisfied customers

Niezadowoleni klienci

Agenci popełniali błędy skutkujące niepoprawnym przyporządkowaniem zamówień do kont. W rezultacie niektórzy klienci nie otrzymywali swoich zamówień na właściwy adres.

Rozwiązanie

Data standarization

99% dokładności standaryzacji danych adresowych

Aplikacja działa poprzez API i na bieżąco czyści dane w pojawiających się zamówieniach z dokładnością na poziomie 99% w Polsce.

Processes automations

Automatyzacja procesów

Procesy są niezależne od godzin i dni oraz poprawne – bez ludzkich błędów.

Rozwiązanie zostało wdrożone w krajach: Polska, Czechy, Słowacja, Rumunia i Węgry.

Korzyści

Guaranteed delivery time

Skrócenie czasu dostawy

Z uwagi na redukcję czasu obsługi zamówień, przekazywanie ich do realizacji następowało szybciej, co przyczyniło się do skrócenia czasu dostawy.

Time reduction

30x mniej zamówień wymagających manualnej weryfikacji

Zautomatyzowanie procesu zamówień i ograniczenie pracy manualnej do minimum.

Improvement of customer service

Poprawa jakości obsługi Call Center i redukcja kosztów

Agenci Call Center zyskali więcej czasu, który mogli przeznaczyć na usprawnienie wewnętrznych procesów oraz zwiększenie dostępności telefonicznej. W przypadku zewnętrznych agencji CC została ograniczona liczba potrzebych pracowników, co przełożyło się na redukcję kosztów.

Pełne Case Study

Wypełnij formularz, by pobrać PDFa:




    Przeczytaj Politykę Prywatności

    Przeczytaj Klauzulę informacyjną

    w celu przesyłania treści marketingowych

    „Wprowadzenie standaryzacji wyeliminowało wszystkie problemy, które wiązały się z udziałem agentów Call Center (CC) w procesie ręcznej weryfikacji adresów przekazywanych w zamówieniach. Z poziomem skuteczności na poziomie średnio 99% zamówień, które przechodzą przez cały proces w pełni automatycznie i bez żadnej ingerencji człowieka, dostarczamy klientom paczki w ciągu 2 dni roboczych w Polsce. Wcześniej wynik taki byłby niemożliwy do osiągnięcia lub dotyczył tylko tych klientów, których zamówienia przeszły poprzednio stosowaną i daleką od doskonałości ścieżkę automatycznej weryfikacji.”

    Marcin Wendrychowicz, Dyrektor ds. IT / ISO w Bonprix

    Zainteresowany? Napisz do nas!





      Przeczytaj Politykę Prywatności

      Przeczytaj Klauzulę informacyjną

      w celu przesyłania treści marketingowych

      Pin It on Pinterest